Aktuality

V sobotu 20. dubna 2024 jsme se se sborem Ladíme vydali po dvou letech do Loun obhájit titul vítěze soutěže kategorie A. Vyrazili jsme s předstihem již v 7:30 z Říčan, s tím, že cesta bude dlouhá. Měli jsme dorazit na desátou hodinu. Vše šlo ale tak hladce, že jsme byli v Lounech již před devátou hodinou. A protože...

23. března se DPS NaLaděno zúčastnil sborové soutěže Choralia Magna, kde si vyzpíval zlaté pásmo a s nejvyšším počtem bodů získla postup do celostátního kola v Hradci Králové.

1. -3. 3. 2024 jsme se soustředili na zámku Berchtold. Prostředí je tu skutečně zámecké, včetně sálu, kde jsme zkoušeli. Také se tu o nás skvěle starali. Připravovali jsme se zde na koncert Zpíváme pro UNICEF, který proběhne 16. 3. od 16:30 v sále Staré radnice v Říčanech a také na soutěže Choralia Magna a Svátky písní Olomouc....

Těsně před Vánoci, ve čtvrtek 21. 12. v 18:30 vystoupí náš koncertní sbor NaLaděno společně českým popovým zpěvákem Patrikem Stoupou v Kulturním centru Labuť v Říčanech v rámci jeho vánočního turné "Pod křídly Vánoc". Těšit se můžete na vánoční atmosféru, sólové výstupy i společný zpěv. Vstupenky zakoupíte v předprodeji Ticketportal

Srdečně Vás zveme na náš adventní koncert, který proběhne 7. prosince od 18:00 v kostele sv. Petra a Pavla v Říčanech. Vystoupí zde naše sbory Ladíme se zimními písničkami a pěvecký sbor NaLaděno ZUŠ Říčany s kantátou V kraji popadalo listí, kterou složil náš skvělý klavírista Petr Malínek společně s Lenkou Němečkovou. Těšit se můžete i na...

V nedělí 26. listopadu jsme strávili den v ZUŠ přípravou na naše vánoční koncerty. Dopoledne za námi dorazil Patrik Stoupa, se kterým vystoupíme 21. prosince v KC Labuť, odpoledne jsme spolu s klavíristkou Maruškou Lukavcovou violoncellisou Markem, flétniskou Bárou a houslistkou Kristýnou Krejčí pilně studovali kantátu Petra Malínka a Lenky...

A je to tady! 26. září proběhne křest prvního CD sboru NaLaděno. Jsme velmi rádi, že se našeho křestu jako hosté účastní Marta Töpferová a MenTones. Samozřejmně nebude chybět účast našich nejmenších, sboru Ladíme. Moc se všichni těšíme. Přijďte se podívat, bude to krásný poslech. Děti pilně pracovali na letním táboře a soustředění na konci...

V neděli 16. července 2023 jsme opět vyrazili se sborem Rokytka do Letařovic u Českého Dubu, kde jsme strávili týden hraním her a učením se nových písniček. Jeli jsme takto dohromady již potřetí, takže vše proběhlo hladce. Spaní ve stanech, skvělé jídlo, nácvik nových písní, staří i noví vedoucí a hlavně skvělé hry!. Letos jsme měli...

V úterý 16. května v 9:30 jsme přednesli náš hebrejský repertoár na události zvané Kameny zmizelých - jedná se o připomínku deportace říčanských Židů za II.světové války. Začali jsme hebrejskými tradicionály jako je Shalom chaverim, Hava nagila apod. a své vystoupení zakončili písněmi autorů židovského původu jako například Halleluja od Leonarda...

10. května v 16:30 ve Chvalské stodole přivítáme jaro jarními písněmi spolu s počernickým dětským sborem ROKYTKA a školním sborem BRÁNA. Přijďte se s námi potěšit.

V sobotu 1. dubna v půl osmé ráno vyrazil i přípravný sbor Ladíme na festival do Prahy. Vzali jsme to vlakem do Horních Měcholup, kde jsme přestoupili na MHD směr Jarníkova, což je hned u kulturního centra Zahrada v Praze. Zazpívali jsme jak jednohlasé, tak i vícehlasé písně a jeden kánon. Od poroty jsme získali stříbrné pásmo. Byl to krásný...

A je to tady! Dalo by se říct, že vrchol našeho dosavadního snažení. Ve čtvrtek 23. března jsme po precizní přípravě vyrazili autobusem do kulturního centra Plzeňka v Berouně, kde se konala krajská přehlídka MŠMT ve sborovém zpěvu. Cesta trvala necelou hodinu a ještě před zvukovou zkouškou jsme stihli navštívit berounské náměstí a dát si něco...